YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

niedziela, 16 listopada 2014

Różowa Poczta

Tak wiem nawaliłam :(
Przepraszam was wszystkich bardzo bardzo bardzo.
Rozdziały miały się pojawiać co dwa tygodnie, a tym czasem minęły dwa miechy i nie ma tu nic nowego ;_;
Nie bijcie błagam.
Nie mam nic na usprawiedliwienie swojego wrodzonego lenistwa i mogę was jedynie po raz setny przeprosić.
Jako odkupienie swoich win mam dla was pewną dobrą wiadomość, mianowicie rozdział trzeci pojawi się na mln% do końca przyszłego tygodnia i będzie dłuższy od dwóch poprzednich.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie.
Wasza Veritaserum

PS. Przepraszam :(

1 komentarz:

  1. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 4800 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń